لاس زدن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

آمار مطالب

:: کل مطالب : 509
:: کل نظرات : 5

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 75
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 92
:: بازدید ماه : 2756
:: بازدید سال : 4884
:: بازدید کلی : 41111

RSS

Powered By
loxblog.Com

لاس زدن
یک شنبه 23 اسفند 1394 ساعت 4:49 | بازدید : 753 | نوشته ‌شده به دست کرموخان | ( نظرات )

مراقب باشید . گاهی بعضی آدم ها میان داخل وبلاگ و با چند کلمه ساده خودشون زمینه خیلی چیزها رو برای خودشون فراهم میکنن . بعدش هدفشون را از ارتباط با جنس مخالف از خودگذشتگی خودشون بیان می کنند !!!

از خودگذشتگی جنسی !!!

این به چه معناست ؟! الان میگم . طرف میگه من باهاش ارتباط برقرار میکنم و پای درد دلش میشنیم تا نره بقیه رو از راه بدر کنه منحرف کنه ، من خودم منحرف نمیشم و از خودم به خاطر دیگران میگذرم !!!

این مسئله چندین آسیب وارد میکنه 

باید گفت که دختر یا پسری که بیمار هست در هر نقطه از اجتماع محیط اجتماع مثل کوچه خیابون بازار دانشگاه و ... میتونه یکی از سوژه های خودش رو انتخاب کنه و تازه به غیر از لوکس بلاگ انواع نرم افزارهای اجتماعی هست که دختر پسرای فراوانی در اون ها هستن و محیط گفتگوی اونها فراهمه حتی دیگه  الان در بازی ها این مسئله چت کردن هست .

پس ادمی که دلش بخواد رفاقت با جنس مخالف داشته باشه هرجایی که دوست داشته باشه میتونه به خواسته اش برسه و تو این جا براش یه عروسک بیشتر نیستی !!! 

دومین اسیب اینه که آدمی که بیمار هم نباشه رو هم تو بیمار میکنی یعنی شاید باعث انحراف یک نفر خودت بشی و وابستگی بهش ایجاد کنی و باز رهایش میکنی و این بیشتر صدمه روحی و روانی رو به فرد میزنه .

این صدمه زخمش شاید تا سالها بر روی روح افراد باقی بمونه 

میگی نه ؟ ببخشید چند وقت چند دقیقه چند روز چند ماه چند سال قراره تو با فرد یا افراد باشی که منحرف نشن و تو از خود گذشتگی کنی؟؟؟؟

اینجاست که تازه باید بفهمی خودت بیماری 

به واقع خودت رو بیمار کردی!

این افراد بعد یک مدت عادت میکنن به این مسئله و نبود چنین گفتگو هایی باعث احساس کمبود در خودشون میشه . پای بند به زندگی نیستن میدونید چرا ؟؟؟

چون خودشون رو بیمار کردن و همه مسائل و مشکلاتشون را باشنیده های خودشون از این و اون مقایسه میکنن و معیارهاشون میشه آموخته هایی هرچند غلط و اشتباه . 

اینجاست که حتی در زندگیشون به اطرافیانشون حتی همسرشون به عنوان یک بیمار نیازمند به خودشون نگاه میکنند !!! درحالی که خود شخص بیمار و نیازمند است . 

این افراد کمبودها و نیازهای درونی زندگی خودشون رو سعی میکنند به این شکل جبران کنند . 

و در واقع از خودگذشتگی جنسی آن ها یک بهانه بیش نیست

بهانه ای برای بودن با یک نفر 

شاید خیلی ها بگن خوب آقا خانواده فامیل و دوستان هستن ، بله همه هستن اما نیاز به جنس مخالف رو 90 درصد افراد نمی تونن در خودشون کنترل کنن . که اگه میتونستن که با بودن همه هیچ کس در جامعه ازدواج نمیکرد و خانواده ای برای بودن وجود نداشت . 

این بودن با یک نفر گاهی در این محیط های اجتماعی نرم افزاری 

بی معناست

به این مفهوم که در کنار سایر بیماری هایی که در فرد یا افراد ایجاد میکنه باعث بوجود آمدن روحیه تنوع طلبی در اشخاص میشه به نحوی که در اغلب اوقات بودن با چند نفر رو به بودن با یک نفر ترجیح میدن . چون تقریبا به اندازه 50 درصد میتونن خودشون رو در پشت نقاب وبلاگ مخفی کنن .

راه درمان افراد رو باید یاد گرفت و هرچیز رو باید به متخصصش سپرد

ایجاد حس بدبینی ، بی اعتمادی انتقام جویی از جنس مخالف و تنفر حداقل آسیب هایی است که افراد از این روش عملکرد میبینند و بیماری های جدیدی است که شاید در بیماری که فقط یک مرض داشت به واسطه درمان اشتباه شما هزاران بیماری دیگر و عیب هم پیدا کرد و اینجاست که شما مسول هستید هم در نزد وجدانتان هم در نزد خداوند. 





:: برچسب‌ها: من , گل , عکس ,
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: